Here it is the feeling song we are singing in class in order to learn the new vocabulary!
En aquest blog teniu una petita mostra del que fem les classes d'anglès de Cal Músic durant el curs.
Esperem que us agradi.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Feelings. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Feelings. Mostrar tots els missatges
dijous, 19 d’abril del 2018
FEELINGS
Hi there!!
Here it is the feeling song we are singing in class in order to learn the new vocabulary!
Here it is the feeling song we are singing in class in order to learn the new vocabulary!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)